Filmpje // Spread the music

Dat veel mensen blij worden van muziek, kunnen we bijna niet ontkennen. Muziek laat je soms even tot rust komen of kan ervoor zorgen dat je negatieve stemming weer vrolijk wordt. Overal waar je komt, kun je wel luisteren naar muziek. En tegenwoordig kun je eigenlijk overal jouw eigen soort muziek meenemen, gewoon zo op je telefoon.

Zelf word ik ook altijd erg blij van muziek. En als ik terug kijk naar de afgelopen dagen, ging er geen dag voorbij dat er geen muziek op de achtergrond was. Een tijdje terug kwam ik een tof filmpje tegen van SoulPancake. Zomaar op straat, maakte wat mensen met elkaar muziek, zonder dat ze überhaupt een muziekinstrument vast hadden.

Ik genoot ervan, en daarom wil ik het graag met jullie delen:

Geef een reactie

